W tym projekcie układ graficzny tekstu wyznaczony został przez interesującą grafikę, która wymownie symbolizuje branżę, dla której druk ten jest przeznaczony (firmy świadczące usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych, ich wykonywania, wymiany czy napraw elektrycznych). Układ przewodów elektrycznych dzieli ulotkę na cztery równe części – trzy przeznaczone na tekst promocyjny, jedna na dane adresowe firmy.
Do elementów odróżniających tę ulotkę od innych należą: szata graficzna (ilustracja przedstawiająca dwa żółte kable, wtyczkę i gniazdko), kolor tła (odcień szmaragdowy, kolorowy zadruk dwóch stron), biały kolor tekstu, poziomy układ treści oraz układ pięciu pól tekstowych (cztery pola przeznaczone na tekst, jedno – na dane kontaktowe firmy).
Ulotka o interesującej szacie graficznej oraz równie ciekawej kolorystyce (tło w odcieniu szmaragdowym, grafika w kolorze żółtym i czarnym, tekst w kolorze białym). Projekt zawiera cztery pola tekstowe – trzy przeznaczone zostały na tekst, jedno, specjalnie wyróżnione – na dane kontaktowe i nazwę firmy.
Niejeden właściciel firmy świadczącej profesjonalne usługi elektryczne zastanawiał się, jak przedstawić ofertę przedsiębiorstwa nowym, potencjalnym klientom. Krzykliwe kolory nie pasują do promocji tej branży. Proponowany projekt stanowi klasyczny „złoty środek” – jest estetyczny, komunikatywny a ponadto zawiera sporo miejsca na tekst promocyjny.
Swoista grafika (wtyczka do kontaktu) znajdująca się na obu stronach ulotki jest dla klienta prostą informacją – oto oferta elektryka. Rozpoznawalna szata graficzna sprawia, że projekt ten sprawdza się w promowaniu firm świadczących usługi elektryczne – zarówno projektowe, jak i wykonawcze i naprawcze.
Duża, dwustronna ulotka o charakterystycznej grafice (wtyczka), która znajduje się na obu stronach druku. Tło na jednej stronie jest koloru białego, na drugiej ma odcień szmaragdowy. Projekt mieści spore ilości tekstu – na stronie głównej (białej) znajduje się jedno pole tekstowe, na stronie drugiej – dwa.