Kolorystyka (pomarańcz i błękit) niewielkich figur geometrycznych zawartych w ulotce nadaje temu dwustronnemu projektowi dynamiki i oryginalnego charakteru. Dwa stosunkowo obszerne pola tekstowe dają możliwość zaprezentowania firmy i jej usług. Cztery pola na ilustracje umożliwiają prezentację fotografii przedstawiających najlepiej zaprojektowane wnętrza.
Białe tło przypomina pustą przestrzeń do zaaranżowania. Pomarańczowe i błękitne elementy nadają ulotce charakteru, dynamiki i stanowią o jej oryginalności. Tu, tak jak w przypadku aranżacji wnętrz, kilka niewielkich, kolorowych elementów całkowicie odmieniło przestrzeń, czyniąc ją oryginalną i niepowtarzalną.
Projektowanie przestrzeni, a w szczególności wnętrz domów, wymaga wyobraźni. Pomysłowa szata graficzna ulotki (białe tło wraz z pomarańczowymi i błękitnymi elementami) daje możliwość architektom i projektantom wnętrz zaprezentowania swojej oferty zarówno w formie tekstu (dwa pola tekstowe), jak i obrazu (możliwość umieszczenia na ulotce trzech ilustracji).
Każdy, kto weźmie do ręki tę ulotkę, w pierwszym odruchu skoncentruje się na jasnej, wyrazistej ramce oraz na sugestywnej grafice (schemat domu, również w kolorze białym). W kolejnym kroku zapozna się z treścią ulotki. Forma ulotki jest bardzo charakterystyczna i nietypowa, dlatego odbiorca na pewno nie pomyli tego druku z żadnym innym.
Są kolory i formy, których nie można nie zauważyć. Projekt tej ulotki właśnie do nich należy. Pozornie prosty wygląd (dwustronny, zawierający tylko tekst druk reklamowy o pionowym układzie treści) przykuwa uwagę. Wszystko za sprawą połączenia ciemnego tła w kolorze czerwonego wina z bielą wyrazistej ramki i grafiki.
Oryginalna i zapadająca w pamięć ulotka o poziomym układzie treści. Jej charakterystyczną cechą jest jasna, szeroka ramka i ilustracja – schemat domu, również w kremowym kolorze. Grafika ta bardzo mocno odznacza się na kolorze tła w odcieniu czerwonego wina. Czcionka również została zaplanowana w kolorze białym.
Projektowanie domów związane jest nie tylko z kreatywnością, ale przede wszystkim z odpowiednim wykształceniem, rzetelnością i odpowiedzialnością, bo właśnie od tych cech zależy bezpieczeństwo późniejszych mieszkańców. W tej branży pomysłowość musi iść w parze z wiedzą, precyzją wykonania i sumiennością. Projekt tej dwustronnej ulotki wykorzystuje do promocji właśnie te cechy.
W promocji firm, które oferują usługi projektowe (projekty domów, projekty instalacji etc.) powinno się akcentować wiedzę oraz rzetelne wykonanie. Klient musi mieć pewność, że wszystko zostanie dobrze obliczone i wymierzone. Projekt tej ulotki – dzięki grafice przedstawiającej geometryczne kształty – idealnie nadaje się do reklamowania firm inżynierskich.
Połączenie odcieni szafiru i szarości przykuwa uwagę. W przypadku tego projektu równie ważne są wtopione w tło kształty figur geometrycznych. To właśnie one kojarzą się z techniczną wiedzą i precyzją wykonania. Projekt ulotki dedykowany firmom świadczącym usługi w zakresie projektowania oraz budownictwa.