Nawet jeśli jesteś w zawodzie taksówkarza od wielu lat i wszystko wiesz o swoim fachu, nie zamykaj się na zmiany i nowoczesność. To ważne zwłaszcza w przypadku reklamowania swoich usług. Rynek wciąż się zagęszcza i naprawdę trzeba dbać o marketing, żeby nie zginąć w tym tłumie. Polecamy naszą atrakcyjną ulotkę w formacie DL. To nowoczesna forma reklamy, która w bardziej dynamiczny sposób przekazuje informacje i przykuwa uwagę. A dzięki naszej tematycznej grafice i spójnej kolorystyce zdobędzie sympatię klientów.
Na tej ulotce zastosowaliśmy układ graficzny podobny do tradycyjnej wizytówki. Na jasnym tle rozpoznawalny i chwytliwy symbol oraz dane kontaktowe. Na ciemnym tle pole opisowe, które na pewno się przydaje, ale nie każdy czyta takie informacje. Umówmy się, że w przypadku taksówki najważniejszy jest łatwy i szybki kontakt, a nasza grafika zapewnia ten komfort. Oczywiście zawsze warto przedstawić się choćby kilkoma słowami klientom i do tego służy brązowe pole tekstowe. Tam opiszesz swoje usługi i zalety, które będą dodatkową zachętą.
Ulotka w niektórych branżach sprawdza się zdecydowanie lepiej niż w innych. Tak jest właśnie w transporcie osobowym na bazie taksówek. Są przeróżne korporacje i tzw. wolni strzelcy, ale wszyscy oni muszą poinformować społeczeństwo, że istnieją na rynku. Ulotkę można zostawić w wielu mocno uczęszczanych miejscach, dlatego chętnie stawiacie na tą formę. Mamy dla was ciekawą grafikę, która wpada w oko dzięki swojej kolorystyce. Jest dość skromna, a jednocześnie wesoła i zachęcająca, co zawdzięcza żółtym detalom i ciekawym kontrastom.
Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.
Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.
Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.
Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.
Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.
Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.
Ulotka, która niczym się nie wyróżnia to niepotrzebnie wydane pieniądze na reklamę. Ale u nas nie znajdziesz takich jałowych grafik, nasze szablony zawsze mają w sobie coś, co wyróżnia je z tłumu. Albo niebanalne kolory albo bardzo efektowny detal, ewentualnie połączenie tych opcji. Ta ulotka łączy oba warianty. Nietypowa dla reklamy czerń w kontraście do bieli i czerwieni, a do tego detal z pazurem czyli fragmenty drapieżnej fury, wyłaniającej się z ciemności. Taka ulotka nigdy nie ginie w tłumie.
Czarna ulotka z fragmentem rasowej bryki ukazanej w drapieżny sposób. Czy może być coś, co mocniej przykuje wzrok osoby, której właśnie wręczono ulotkę? Czy taką ulotkę od razu wyrzuca się do kosza? Na pewno nie, zapozna się z nią każdy, dla kogo motoryzacja nie jest zupełnie obojętna. A jeśli okaże się, że opisywane usługi są w kręgu zainteresowania to ulotka zostanie zapamiętana, a potem wykorzystana. Tak właśnie działają materiały reklamowe nowoczesnej generacji, które znajdziecie w naszej ofercie.
Czerń i motoryzacja? Ten mroczny kolor, który jeszcze do niedawna w ogóle nie funkcjonował w reklamie w tak dużym wymiarze, teraz stał się zaskakującym atutem. Mamy dla was wyjątkowy szablon graficzny na ulotkę salonu lub komisu samochodowego, firmy wynajmującej auta lub oferującej okazjonalne przewozy osób itp. Dużo miejsca na informacje, wyraziste kontrasty i ta drapieżna fura, która czai się w półmroku sprawiają, że grafika cieszy oko i budzi zainteresowanie. Czerń do dobre tło dla motoryzacji.
Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.
Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.
Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.
W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.
Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.
Kiedy ktoś potrzebuje pomocy albo tylko porady prawnej, jednak nie wie, gdzie takiej usługi szukać, powinien natknąć się na jedną z form waszego marketingu. Może to być na przykład ta ulotka. Położona we właściwym miejscu, zapewne wpadnie w ręce takiego potencjalnego klienta. Ale owe „właściwe miejsce” zwykle ma to do siebie, że takich ulotek leży tam więcej. Dlatego warto skorzystać z naszej ciekawej propozycji graficznej o eleganckim i niebanalnym wyglądzie, który uzyskaliśmy dzięki szlachetnemu odcieniowi zieleni.
Ulotki w pionowym formacie są ostatnio bardzo modne, postrzegane jako nowoczesna forma reklamy papierowej. Zakładamy, że twoja kancelaria adwokacka również jest nowoczesna, w końcu w tym fachu należy nadążać za nowościami w przepisach i w innych dziedzinach. Dlatego zaprojektowaliśmy dla ciebie szablon graficzny, który, pomimo dość oszczędnej estetyki przykuwa wzrok i może być bardzo skutecznym sposobem reklamowania. Szlachetny i elegancki odcień zieleni nadaje ulotce prestiżowego charakteru, a tym samym buduje dobry wizerunek kancelarii.
Tak, jak kancelaria prawnicza musi działać w sposób uporządkowany i metodyczny, tak też i ulotka, która ją reklamuje nie powinna być chaotyczna. W naszej propozycji wykorzystaliśmy elegancki odcień zielonego, który ma budzić określone emocje. Warto przypomnieć, że zielony jest kolorem nadziei i tak właśnie będzie kojarzona nasza ulotka. Symbolika przypisana wymiarowi sprawiedliwości dopełnia przekaz. Całość jest spójna i uporządkowana, a ilość miejsca na informacje wystarczająca. To ulotka godna każdej kancelarii prawniczej.
Reklamowanie swoich usługi to nie jest działanie bezcelowe. Nawet jeśli generuje niezbyt wysoki koszt, tak jak w przypadku ulotek, to jednak każda firma ma wobec reklamy określone oczekiwania. Zwykle gra toczy się o zwiększenie ilości klientów więc reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Grafiki, które spełniają takie wymagania znajdziecie w naszej ofercie, a to jeden z proponowanych wariantów. Połączenie ciekawej odmiany czerwieni i cieniowanej szarości oraz sugestia graficzna sprawią, że ulotka wzbudzi zainteresowanie.
Czerwony kolor w reklamie pełni bardzo ważną rolę. Zawsze ostrzega albo sygnalizuje problem bądź jakieś konieczne działanie. Bez używania wykrzykników przekazuje najważniejszą informację. W naszej grafice wykorzystaliśmy ten potencjał, aby wskazać, jaki rodzaj problemów twoja oferta może rozwiązać. Bóle kręgosłupa to poważny problem, a nawiązanie do niego czerwonym obszarem informacyjnym podkręca efekt i przykuwa uwagę. Powstaje swoiste powiązanie pomiędzy problemem, a dostępnym rozwiązaniem.
Nasza oferta grafik reklamowych, także tych przeznaczonych na ulotki, jest zawsze dopasowana do branży i celu, jaki mają osiągnąć nasi klienci. Nie inaczej jest w przypadku szablonu graficznego dla rehabilitantów. Wiemy, że twoją domeną nie są masaże relaksujące, ty pomagasz w poważnych problemach bólowo-ruchowych. Więc nasza grafika w oryginalny sposób pokazuje problem i, tuż obok, twoje dane kontaktowe. A w głowie obolałego pacjenta pojawia się błyskawiczne skojarzenie i działanie mające na celu ustalenie terminu wizyty.