Sekret przedsiębiorczości tkwi w miłości do reklamowania środowiska biznesu. Jeśli chcesz, by Twoja firma zaczęła tętnić życiem, być rozpoznawalna na każdym kroku i czerpać jak najwięcej korzyści, ten produkt jest dla Ciebie idealnym. Ulotka w prosty sposób i nieskomplikowanej formie powie to, co chcesz, aby usłyszał świat. Prosty element może stać się wyznacznikiem Twojej siły. Zacznij działać! Projekt kierowany jest do osób z branży budowlanej: murarzy, tynkarzy, budowlańców, jak i przedsiębiorców budowlanych, architektów i projektantów.
Dotychczas bywało, że chcąc dogonić konkurencję deptałeś im po piętach. Czas, by przynajmniej jeden krok dzielił Cię od reszty – jeden krok do przodu. Jeśli pragniesz zmienić oblicze swojej działalności, chcesz skupić się na promowaniu własnego biznesu, wybierz nietuzinkową ulotkę, która pomoże zdobyć serca Klientów. Informacje w niej zawarte pozwolą na kontakt i poznanie najważniejszych elementów cechujących Twoją firmę. Jeśli zajmujesz się budowlanką, prowadzisz firmę, sklep z elementami niezbędnymi przy nawet najdrobniejszych remontach – ten produkt jest dla Ciebie. Niech zrobi się głośno! Czas, by świat usłyszał o Tobie!
Czasami bywa tak, że wystarczy postawić wszystko na jedną kartę, by otrzymać to, o co walczyło się przez lata. Chluba, chęć pokazania się światu, sukces – to wszystko będzie zagwarantowane w chwili, kiedy Twoja firma zacznie odnosić sukcesy. Stań po stronie prawdy i oddaj się w ręce rzeczywistości. Używając ulotki jako reklamy przedstaw się z najlepszej strony, nie zapominając o najważniejszych zaletach. Z mocą tonu barwnego prezentowanej ulotki wypromuj się na skalę światową, jeśli trudnisz się budowlanką, prowadzisz firmę z akcesoriami niezbędnymi w tym fachu, projektujesz, murujesz bądź wykańczasz doskonałe dzieła ludzkich rąk.
Jeżeli mała ulotka nie jest dla Ciebie wyjątkową reklamą, chcesz by była przepełniona oryginalnością i polotem, wybierz projekt będący połączeniem najważniejszych informacji z dozą charakterystyki. To świat ma o Tobie usłyszeć – pamiętaj o czynnikach gwarantujących zwycięstwo. Postaw na najmocniejsze strony firmy i odkryj jej najlepsze strony i realizacje. Niech świat dowie się, jak wspaniałych murarzy, architektów i tynkarzy nosi ziemia. To jest Twój czas. Nie daj za wygraną i pnij się na szczeblach kariery!
Prosta forma, nieprzerysowany kształt i mocny oddźwięk rzeczywistości są Twoim kluczem do sukcesu. Jeśli pragniesz, aby nazwa Twojej firmy wybrzmiewała głośniej niż dotychczas, ulotka z motywem budowlanym będzie dla Ciebie wyjątkową gratką. Pozwól, aby czas nie stał już w miejscu, weź się do działania i zaskocz konkurencję. Projekt jest godnym zainteresowania dla każdej osoby trudniącej się branżą budowlaną, od architektka, do budowlańca oraz wykończeniowców. Tu znajdziesz miejsce dla siebie. Pamiętając o oczywistych informacjach, nie zapominaj o najmocniejszych stronach zespołu. Niech świat się dowie, kto będzie rządził rynkiem!
Nie od dziś wiesz, że w życiu nie można zatrzymywać się bez powodu, jednak tylko spokój pozwoli Tobie zapanować nad chaosem i zdezorientowaniem w materii biznesu. Tu nie ma czasu na pomyłki, ten świat żywi się porażkami innych, dlatego trzeba mieć się na baczności. Stań na wysokości zadania i poczuj chęć stania się lepszym niż dotychczas. Ulotki z motywem budowlanym będą idealnym dodatkiem codzienności, którą prowadzisz. Projekt jest wyjątkową kompozycją, dopasowaną do osób trudniących się branżą budowlaną. Projektanci, designerzy, budowlańcy i przedsiębiorcy – czas na Was!
W tym projekcie układ graficzny tekstu wyznaczony został przez interesującą grafikę, która wymownie symbolizuje branżę, dla której druk ten jest przeznaczony (firmy świadczące usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych, ich wykonywania, wymiany czy napraw elektrycznych). Układ przewodów elektrycznych dzieli ulotkę na cztery równe części – trzy przeznaczone na tekst promocyjny, jedna na dane adresowe firmy.
Do elementów odróżniających tę ulotkę od innych należą: szata graficzna (ilustracja przedstawiająca dwa żółte kable, wtyczkę i gniazdko), kolor tła (odcień szmaragdowy, kolorowy zadruk dwóch stron), biały kolor tekstu, poziomy układ treści oraz układ pięciu pól tekstowych (cztery pola przeznaczone na tekst, jedno – na dane kontaktowe firmy).
Ulotka o interesującej szacie graficznej oraz równie ciekawej kolorystyce (tło w odcieniu szmaragdowym, grafika w kolorze żółtym i czarnym, tekst w kolorze białym). Projekt zawiera cztery pola tekstowe – trzy przeznaczone zostały na tekst, jedno, specjalnie wyróżnione – na dane kontaktowe i nazwę firmy.
Niejeden właściciel firmy świadczącej profesjonalne usługi elektryczne zastanawiał się, jak przedstawić ofertę przedsiębiorstwa nowym, potencjalnym klientom. Krzykliwe kolory nie pasują do promocji tej branży. Proponowany projekt stanowi klasyczny „złoty środek” – jest estetyczny, komunikatywny a ponadto zawiera sporo miejsca na tekst promocyjny.
Swoista grafika (wtyczka do kontaktu) znajdująca się na obu stronach ulotki jest dla klienta prostą informacją – oto oferta elektryka. Rozpoznawalna szata graficzna sprawia, że projekt ten sprawdza się w promowaniu firm świadczących usługi elektryczne – zarówno projektowe, jak i wykonawcze i naprawcze.
Duża, dwustronna ulotka o charakterystycznej grafice (wtyczka), która znajduje się na obu stronach druku. Tło na jednej stronie jest koloru białego, na drugiej ma odcień szmaragdowy. Projekt mieści spore ilości tekstu – na stronie głównej (białej) znajduje się jedno pole tekstowe, na stronie drugiej – dwa.
Górna połowa każdej ze stron ulotki zawiera schematyczny rysunek ładnie urządzonego pomieszczenia. Grafika ta przywołuje skojarzenia z wnętrzarstwem, czyli sztuką urządzania wnętrz. Druk przeznaczony zarówno do promowania usług projektantów różnego rodzaju przestrzeni (mieszkania, domy, firmy instytucje), jak i firm wykonujących meble na zamówienie (na wymiar).
Dwustronna ulotka o poziomym układzie treści. Charakteryzuje ją seledynowe, jednobarwne tło, grafika (rysunek gustownie urządzonego wnętrza) oraz czarny kolor czcionki. Ilustracja zajmująca lewą połowę każdej ze stron wyraźnie komunikuje, jakiej branży dotyczy promocja. Trzy obszerne pola tekstowe pozwalają na szczegółowe zaprezentowanie oferty.
Praktyka planowania przestrzeni, tak by spełniała wymagania estetyczne i funkcjonalne, to nie lada sztuka. Ulotka zaprojektowana specjalnie dla osób projektujących różnego rodzaju wnętrza oraz meble. Seledynowe, jednobarwne tło ulotki gwarantuje, że będzie się ona wyróżniać spośród innych druków tego typu.
Kolorystyka (pomarańcz i błękit) niewielkich figur geometrycznych zawartych w ulotce nadaje temu dwustronnemu projektowi dynamiki i oryginalnego charakteru. Dwa stosunkowo obszerne pola tekstowe dają możliwość zaprezentowania firmy i jej usług. Cztery pola na ilustracje umożliwiają prezentację fotografii przedstawiających najlepiej zaprojektowane wnętrza.
Białe tło przypomina pustą przestrzeń do zaaranżowania. Pomarańczowe i błękitne elementy nadają ulotce charakteru, dynamiki i stanowią o jej oryginalności. Tu, tak jak w przypadku aranżacji wnętrz, kilka niewielkich, kolorowych elementów całkowicie odmieniło przestrzeń, czyniąc ją oryginalną i niepowtarzalną.
Projektowanie przestrzeni, a w szczególności wnętrz domów, wymaga wyobraźni. Pomysłowa szata graficzna ulotki (białe tło wraz z pomarańczowymi i błękitnymi elementami) daje możliwość architektom i projektantom wnętrz zaprezentowania swojej oferty zarówno w formie tekstu (dwa pola tekstowe), jak i obrazu (możliwość umieszczenia na ulotce trzech ilustracji).
Każdy, kto weźmie do ręki tę ulotkę, w pierwszym odruchu skoncentruje się na jasnej, wyrazistej ramce oraz na sugestywnej grafice (schemat domu, również w kolorze białym). W kolejnym kroku zapozna się z treścią ulotki. Forma ulotki jest bardzo charakterystyczna i nietypowa, dlatego odbiorca na pewno nie pomyli tego druku z żadnym innym.
Są kolory i formy, których nie można nie zauważyć. Projekt tej ulotki właśnie do nich należy. Pozornie prosty wygląd (dwustronny, zawierający tylko tekst druk reklamowy o pionowym układzie treści) przykuwa uwagę. Wszystko za sprawą połączenia ciemnego tła w kolorze czerwonego wina z bielą wyrazistej ramki i grafiki.
Oryginalna i zapadająca w pamięć ulotka o poziomym układzie treści. Jej charakterystyczną cechą jest jasna, szeroka ramka i ilustracja – schemat domu, również w kremowym kolorze. Grafika ta bardzo mocno odznacza się na kolorze tła w odcieniu czerwonego wina. Czcionka również została zaplanowana w kolorze białym.
Projektowanie domów związane jest nie tylko z kreatywnością, ale przede wszystkim z odpowiednim wykształceniem, rzetelnością i odpowiedzialnością, bo właśnie od tych cech zależy bezpieczeństwo późniejszych mieszkańców. W tej branży pomysłowość musi iść w parze z wiedzą, precyzją wykonania i sumiennością. Projekt tej dwustronnej ulotki wykorzystuje do promocji właśnie te cechy.
W promocji firm, które oferują usługi projektowe (projekty domów, projekty instalacji etc.) powinno się akcentować wiedzę oraz rzetelne wykonanie. Klient musi mieć pewność, że wszystko zostanie dobrze obliczone i wymierzone. Projekt tej ulotki – dzięki grafice przedstawiającej geometryczne kształty – idealnie nadaje się do reklamowania firm inżynierskich.
Połączenie odcieni szafiru i szarości przykuwa uwagę. W przypadku tego projektu równie ważne są wtopione w tło kształty figur geometrycznych. To właśnie one kojarzą się z techniczną wiedzą i precyzją wykonania. Projekt ulotki dedykowany firmom świadczącym usługi w zakresie projektowania oraz budownictwa.