Piękne kolory zachodzącego słońca i szara sylwetka fotografa pozwala na określenie branży z jaką jest związana. Przednia jak i tylna część wizytówki to ta sama grafika. Dane teleadresowe zostały umieszczone białą i czytelną czcionką po lewej stronie przedniej części projektu nie naruszając pięknego tła.
GRAFIKA APARATU
Wyraziste, niebieskie tło wizytówki zapadnie w pamięć niejednemu klientowi. Grafika aparatu z tyłu może zastąpić Twoje logo. Przód wizytówki posiada dużo informacji takich jak nazwa firmy, logo czy dane teleadresowe natomiast każdy element jest dopełnieniem poprzedniego co daje poczucie zachowanej estetyki projektu.
APARAT NA DESKACH
Tył wizytówki został podzielony na dwie nierówne części co sprawia, że jest ciekawa. Stary aparat fotograficzny może sugerować, że mamy do czynienia z pasjonatem i profesjonalistą. Przód wizytówki różni się od tyłu tylko zamieszczonymi danymi teleadresowymi. Na ciemnym tle najlepiej sprawdzą się jasne i proste czcionki jak w tym projekcie.
DZIECKO Z APARATEM
Jasne, pastelowe tło wizytówki i roześmiane dziecko z aparatem wyróżnia ja na tle innych z tej branży. Na tyle projektu białą czcionką umieścisz nazwę firmy bądź Twoje imię i nazwisko. Przód wizytówki to zdjęcie dziewczynki dosunięte do prawej, co daje miejsce na wpisanie danych teleadresowych po przeciwnej stronie.
Mocne i żywe kolory od razu zapadną w pamięć osobie, która otrzyma tą wizytówkę. Tył został zaprojektowany tak, że w centralnej części mieści się grafika obiektywu, która może posłużyć też jako logo. Przód projektu to trzy zielone kwadraty na których wypiszesz dane teleadresowe, a u góry nazwę swojej firmy.
NAZWA NA PIERWSZYM PLANIE
Przednia część wizytówki została zaprojektowana tak, aby nazwa Twojej firmy wychodziła na pierwszy plan. Białe tło i ciemniejsza niebieska czcionka na pewno tego dokonają. Druga strona projektu pozwala po lewej stronie umieścić dane teleadresowe, a po prawej nazwę Twojej firmy bądź też Twoje nazwisko.
DOPEŁNIONA KOMPOZYCJA
Niebieski lekko przygaszony kolor tła pozwala na wyeksponowanie ciekawego loga, które od razu kojarzy się z branżą foto. Nieco jaśniejszy tył wizytówki daje możliwość w czytelny sposób umieścić dane teleadresowe, a grafika użyta ponownie dopełnia całości kompozycji. Z takim projektem na pewno zyskasz grono zadowolonych klientów.
Pokaż:
UWAGA: W aplikacji nie ma możliwości zamówienia produktów bez ich zakupienia na allegro.pl Aby dokonać zakupu wejdź na nasze aukcje na Allegro