Poza ulotkami i plakatami, warto także do swojej kampanii reklamowej włączyć mobilną formę promocji. Taki rollup można postawić w firmie albo przed wejściem, ale także zabrać ze sobą na prezentację do większego klienta, z którym być może podpiszecie umowę na obsługę prawną. Przyda się także na szkoleniach, eventach i targach, a nasza grafika zapewni im zawsze odpowiednią widoczność, nawet z dużej odległości. Na tym formacie doskonale wyeksponujesz nazwę i nazwiska, ale także wzbudzisz respekt u klientów i w prawniczym środowisku.
Reklama mobilna, jaką jest rollup może mieć różne zastosowanie. Przez większą część roku może stać np. na korytarzu przed siedzibą kancelarii lub w budynku, w którym mieści się więcej firm. Będzie wtedy wskazywał klientom ich cel. Może też stać w holu firmy, jako graficzna oprawa reklamowa. Ale czasami może także wyruszyć z wami na branżową imprezę albo wykład. W każdej takiej sytuacji musi prezentować się okazale i podkreślać twój profesjonalizm, a nasza propozycja graficzna zapewnia taki efekt.
Jeśli twoja kancelaria nie zainwestowała jeszcze w rollup to należy ten błąd szybko naprawić. Na co dzień może stać przed drzwiami kancelarii albo w holu i w bierny sposób budować wasz prestiżowy wizerunek. Nasza propozycja graficzna będzie pasować do każdego modnego i nowoczesnego wystroju. W innych wypadkach warto rollup zabierać ze sobą na wszystkie eventy branżowe, szkolenia albo spotkania biznesowe. Taka oprawa graficzna podkręca u potencjalnych klientów wrażenie, że mają do czynienia z poważnymi profesjonalistami.
Minimalizm w przypadku reklamy dla kancelarii radcy prawnego jest jak najbardziej wskazany. W twojej profesji liczą się fakty, wiedza i chłodna kalkulacja, więc i reklama powinna korespondować z charakterem działania. Nasza propozycja na rollup firmowy spełnia taki warunek. Białe tło świetnie kontrastuje ze stylowymi, grafitowymi detalami. Wielki paragraf dokładnie określa temat, a jego przechylone położenie potrafi zaintrygować i przyciągnąć wzrok konsumenta. Poniżej nazwa kancelarii lub imię i nazwisko prawnika oraz podstawowe dane. Tyle wystarczy.
Reklama mobilna może pełnić różne funkcje. Może stać w kancelarii albo gdzieś na korytarzu jako drogowskaz prowadzący do waszych pomieszczeń, a może także jeździć na wszelkie targi, konferencje, szkolenia i inne eventy jako element marketingu oraz informacji. Ale zawsze powinna wyglądać nienagannie, stylowo, efektownie i imponująco. To przecież taka wasza wizytówka w rozmiarze XXL, która buduje wizerunek kancelarii. Jeśli uważasz, że proponowana grafika spełnia wszystkie te kryteria to poszukiwania skutecznej reklamy możesz uznać za zakończone.